Another PHASE of life

Last post on first June 2013. I guess it was 2 years ago. Wow!

Jadi saya mengambil keputusan untuk menulis semula. Salah satu terapi jiwa agaknya. Hari ini 28 April 2015. Pada tahun 2013 tu, saya baru sampai Sarawak beberapa bulan. Hari ini, saya telahpun hidup di negeri Selangor sudah setahun. Dalam masa 2 tahun, banyak perkara boleh berlaku, betul?

Perjalanan hidup di Selangor tidak seindah dan seseronok di Sarawak. Apa yang seronoknya boleh jumpa mak dan abah selalu! Yeay!

Kenapa Selangor? Saya tiada jawapan.

Selangor adalah salah satu negeri yang saya ingin jauhi! I don't want to live here, nor to stay long here. Tapi nak buat macamana, takdir Allah mengatasi segalanya. Cakaplah tak nak macamana sekalipun, jika Allah kata YA, YA jugalah jawapannya.

Ok, welcome back Kausar. Sekarang ni Malaysia tengah huru-hara dengan pelbagai isu. Paling terkesan adalah isu GST, semua rakyat terkesan biar miskin, sederhana ataupun kaya, semua orang kena hadapi. Rasa duit keluarpun macam laju gila, 6% tu bukan sikit, banyak!

Another issues are, ramainya kahwin bulan depan! Even my brother is getting married end of next month. Please don't ask my turn. I just pray and please pray for me. Hehe! Cause I still don't have the answer for the question, kesian makcik saya. Asyik kata umur tak lama je nak tengok saya kahwin.. =( *Sob*Sob*.. Janganlah macamtu. This is life, this is what I need to face, lambat ke cepat ke, berdoa sajalah. There must be a strong reason why did Allah plan all these. Plan apa? Apa yang telah berlaku dalam hidup saya beberapa bulan lepas.

Sigh.

Ok. I just need to do a minute meeting from last meeting. Esok job banyak. Petang ada usrah. Dan migrain masih tak hilang. Arghh!

Noktah.

0 Shreks:

 
;