Ajaibnya Cinta

LAGU CINTA - Varianz

Ku percaya cinta
Hadiah dariNya
Cinta hadir anugerah yang Esa
Apa itu cinta Yang selalu kau puja
Mekar bila bertemu denganNya

Sukarnya mencari cinta
Kala resah dan gelisah
Kerna diri ku hanya insan biasa
Ku ungkai kalimah cinta
Mengubat duka dan lara
Mogakan bertemu cinta yang setia

Chorus

Cinta hadir anugerah dariNya
Mewarna seluruh jiwa
Cinta agung miliknya yang Esa
Kan abadi selamanya

Ku menggapai cinta
Di langit yang tak terduga
Walau tersimpan seribu rahsia
Tanpa rela cinta
Nyawa bagaikan tiada
Cinta tanpa cahaya dariNya

Nota kaki: Seorang kawan pernah cakap macam ni, 'kalau ada cinta pasti akan datang'. Nak tergelak. Aku jawab, 'cinta takkan datang, cinta memang ada. Tinggal cinta diluahkan atau cinta disimpan. Cinta banyak atau cinta sedikit.' Amazingly I survived myself in this world. Borak dengan sister-in-law: dah tua rupanya KITA. Yes, exactly. And am still here waiting for the right LOVE beside of dear Allah. 


Kof.. kof..

Flu and cough. Am struggling myself. Entah sampai bila tak tahulah. Doakan kesihatan saya untuk menghadapi peperiksaan akhir tahun. (Macam sekolah pula). Doakan kami (saya dan kawan saya) selamat sampai ke Segamat esok hari. Dan abang saya, kakak ipar saya dan anak buah saya agar selamat sampai ke KL. Insyaallah.

Wallahualam.

0 Shreks:

 
;