My First Business

Salam semua.

Insyaallah aku akan start jual baju muslimah secara online. Untuk permulaan aku akan promosi disini terlebih dahulu.

Aku akan jual 2 jenama. Pertama jenama Daily dari Indonesia. Kedua jenama Wardah dari kami di UTHM dan belum pernah ada lagi dimana-mana kawasan selain Batu Pahat dan Segamat. 

Daily adalah buatan Indonesia. Baju-baju Daily yang ada pada aku adalah limited hanya 12 helai. Maka, siapa cepat dia dapat. Saiz yang ada pada aku pula sesuai untuk mereka yang berbadan agak besar di antara XL - XXXL (L tinggal satu je) maka rebutlah peluang ini. Jenama Daily agak mahal jika anda ingin beli sehelai secara online. Aku beli dengan orang pun dengan harga yang tinggi, jadi tak hairanlah kenapa harga dijual juga tinggi.

Harga yang ditawarkan adalah RM48 tidak termasuk kos penghantaran.

Wardah pula baju yang unik, design yang belum pernah dibuat orang. Stok jenama ni sangat banyak kecuali saiz S dan M memang kekurangan. Tetapi, baju ni bersaiz kecil, jadi jika anda biasa dengan berbaju longgar maka tak ada masalah dengan ukuran bajunya.

Harga yang ditawarkan adalah RM32 tidak termasuk kos penghantaran.

Selain daripada tu, aku ada juga jual Perfume Paradise ala-ala One Drop Perfume (sebut ni baru orang kenal kot). Tetapi, aku tak jual paket atau set. Aku jual satu-satu botol kecil yang bersaiz 3ml. Asalnya aku jual pada student, memang laku sebab student memang suka pakai botol kecil kecuali student yang suka barang berjenama lain ceritalah. Botol kecil tak pandang sangat kot.

Harga yang ditawarkan adalah RM8 termasuk kos penghantaran.

Insyaallah, aku akan cuba masukkan gambar-gambar dan maklumat barang-barang yang nak dijual secara terperinci dan secepat yang mungkin. 

[Khamis dan Jumaat macam sibuk sikit je, tapi tak apa. Cuba sedaya yang mungkin. Chaiyok Kay!]

Jika ada persoalan atau tak sabar nak tahu lebih lanjut bolehlah email kay2805[at]gmail[dot]com

Wassalam.

0 Shreks:

 
;