Sakit-sakit jerebu

Sejak balik dari Johor badan saya mula sakit-sakit. Rasa macam otot anggota badan mengecut. Mata start pedih, ni memang tanda nak demam. Hidung gatal je berpanjangan.

Sebab tak tahan sangat sakit badan saya ke spa mengurut. Rupanya banyak angin sangkut. Sakit jugalah dia nak buang angin yang bergelembung tu. Sakit jugalah badan saya ni terasa. Siap dapat belajar sikit-sikit kalau sakit part mana perlu urut part mana.

Alhamdulillah. Memang rasa ringan sikit badan, tapi di sebabkan saya rasa memang tak berapa nak sihat, tu masih lemah lagi. Banyak kerja saya tak buat, memang tak larat nak buat apa-apa. Saya rasa nak baring je sepanjang masa. Mata ni memberat.

27/9/2015

Sampai-sampai wayang, POLIS EVO tiket sold out. Next wayang jam 11.40 malam. Kesian achik ada presentation esoknya, nak tengok EVEREST dia dah tengok. Last-last tengok juga kami 11.40 malam tu. Habis dalam 1.40 pagi. Saya sampai rumah lebih kurang 3 pagi. Sebab hantar adik ke Puncak Alam dulu.

Komen. Best! Ada satu scene ni saya tak boleh tahan asyik gelak je. Memang kelakar habislah. Nora Danish cakap Tranung tu memang terbaiklah. Overall saya memang suka cerita ni.

Tak pernah ya kami adik-beradik habis duit wayang tengok cerita melayu. Lepas dapat feedback orang kata best dan bukan cerita melayu biasa, barulah kitorg decide tengok. Tak sia-sia dan bagi saya memang lain. Jangan compare dengan filem Hollywood, tapi imagine filem ni boleh sampai sebenarnya ke tahap itu.

Cuma saya nampak ralat sikit dari segi skrip dia jelah. Ada plot yang tak kemas skrip dia, masih ada ruang untuk di perbaiki. Apa-apa pun saya memang salute dengan pelakon dan produksi filem ni. Pergilah tengok ya!

Tenggelamnya Kapal Ven Der Wijk

Nak tengok teater ni, tapi tak ada geng. Susah betul nak cari geng teater. Nak cari geng sukan pun susah. Geng wayang biasa bawa adik-adik saya jelah.

Ada sesiapa pergi ke teater ni?

0 Shreks:

 
;